Obserwatorzy

wtorek, 24 lipca 2012

Celia pomadka - błyszczyk nr 602

Tak bardzo spodobała mi się moja pomadka z Celii nr 606, że jakiś czas temu popędziłam po zachwalaną na wielu blogach nr 602 i to był strzał w 10. Pomadka pięknie rozprowadza się na ustach. W odróżnieniu do nr 606 który jest brzoskwiniowy ta ma kolor różowy.
Szczerze to wolę ten kolorek 602. Pomadka jest miękka i trzeba uważać teraz w upały by się nie roztopiła bo jest dość miękka, mnie się to nie zdarzyło a noszę ją w torebce.

Do zapachu można się przyzwyczaić, winogronowy trochę chemiczny. Niestety szybko znika z ust ale i tak ją kocham.
Cena - 10,90zł

BARDZO POLECAM cena mała a jakość super.

7 komentarzy:

  1. Właściwie nie stosuję pomadek koloryzujących. Wolę błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest pomadko-błyszczyk, coś pomiędzy, naprawdę warto spróbować

      Usuń
  2. o! na ustach wygląda bardzo fajne :) cena faktycznie niewielka, gdzie ją dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w zwykłej drogerii, musisz pytać

      Usuń
  3. Wygląda całkiem fajnie. :)
    Również obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ją lubię, posiadam nr 603, ale ta Twoja też jest ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją ostatnią fascynacją stały się pomadki matowe :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.