Obserwatorzy

sobota, 13 października 2012

Moje Pędzle: Hakuro H70 pędzel do cieni

Cześć Dziewczyny

Kolejny z pędzli używanych na codzień przeze mnie to pędzelek Hakuro H70. Używam go do nakładania cieni na całą powiekę i sprawdza się rewelacyjnie. Kocham wszystkie moje pędzle i nie wiem jak mogłam ich nie używać. Przede wszystkim makijaż wychodzi ładniejszy, bardziej estetyczny, bez smug przy użyciu pędzli zarówno tych do twarzy jak i tych do nakładania cieni.
Pędzel Hakuro H70 jest dość szeroki i dlatego fajnie rozprowadza cień na całej powiece. Włosie w tym akurat pędzelku jest naturalne (z kucyka). Nic się z nim nie dzieje, włosie nie wypada, nie odkształca się, dobrze się go myje.Same plusy, jestem z niego bardzo zadowolona. Używam go zamiennie z pędzelkiem Essence. Gdy Hakuro schnie, używam pędzelka Essence i odwrotnie.






Polecam obydwa pędzelki. Cena Essence to ok 7-8zł już nie pamiętam. Natomiast Hakuro H70 kosztował 15zł, kupiony na allegro.

15 komentarzy:

  1. ja z hakuro mam taki do rozcierania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tymi pędzelkami z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zastanawiaj się są naprawdę ok, i jeszcze tanie

      Usuń
  3. pędzle hakuro można kupić prosto od producenta na stronie makeupbox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale kupowałam jeszcze paletę sleek i opłacało mi się za przesyłkę raz płacić i kupić kilka rzeczy

      Usuń
  4. Ten z essence też się u mnie świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hydrolat jest z mazidla.com, to najmniejsza pojemnosc

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten pędzelek z Essence. Taki sobie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest ok, lepszy jest ten z Hakuro, aczkolwiek polecam i ten wypróbować

      Usuń
  7. Ostatnio zastanawiałam się nad Hakuro do rozcierania :) Muszę wypróbować ten pędzelek z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzelki wydają się być fajne, ale ja mam swój ukochany zestaw z Oriflame i jak na razie nie chcę go zmieniać, bo trudno mi się przyzwyczaić do nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzadko kiedy używam pędzelków, ale może czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    Ps. Twój blog jest bardzo fajny. Dodaje do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.