Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

Komin z Biedronki

Cześć

Wczoraj na jednym z blogów zobaczyłam świetny szal - komin i to w dodatku w bardzo niskiej cenie więc dziś po pracy popędziłam do Biedrony na zakupy spożywcze ale też w poszukiwaniu komina. Niestety okazało się że nie ma został tylko granatowy ale nie zrezygnowałam tylko ruszyłam do drugiej takiej osiedlowej i tam był- jeden jedyny w kolorze jasny róż, właśnie taki jaki chciałam.
Szal jest mięciutki, miły no i super układa się na szyi. 
Wykończyłam tez ostatnio mój ulubiony żel micelarny, więc kupiłam nowy.
Cena szala- 11.99zł
Cena micelka- 4.99zł




10 komentarzy:

  1. komin rewelacja..kto by pomyślał, ze z Biedry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom bardzo fajne rzeczy można kupić w biedronce, ja lubię chodzić właśnie do tego sklepu

      Usuń
  2. Ze Stonki takie rzeczy ? Pędzę jutro o swojej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były granatowe i czarne a wiem że były też brązowe ale ja nie widziałam

      Usuń
  3. Muszę się wybrać do biedronki ;D przepiękny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędż szybko bo ostatni był różowy
      idż raczej do takiej osiedlowej bo w takich w centrum to na pewno już nie ma

      Usuń
  4. komin jest świetny, ale wolałbym ciemniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam na niego ochotę, ale niestety już nie było tego, który wpadł mi w oko :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super szal!!! :-) uwielbiam tę część garderoby.. tylko pytanie, dlaczego w swojej B. nie widziałam go ?! :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.