Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Ulubione perfumy Halle

Witajcie!

Dziś będzie o perfumach moich ulubionych Halle sygnowane przez aktorkę Halle Berry. Perfumy zakupiłam w Rossmanie jeszcze w grudniu. Kupiłam na próbę małą buteleczkę 15ml bo jakoś nie byłam przekonana czy mi się spodobają chociaż czytałam wiele pozytywnych opinii o nich.
Opis perfum z internetu :
Nuty zapachowe:
nuta głowy: liście figowe, gruszka i sycylijska bergamota.
nuta serca: hibiskus, mimoza i frezja,
nuta bazy: sandałowiec, piżmo, kadzidło, bursztyn



Bardzo odpowiada mi to że perfumy są słodkie a zarazem korzenne, otulają ciepłem w zimowy dzień. Lubię je do tego stopnia że kilka razy dziennie muszę spryskać szyję lub nadgarstek. Perfumy dość szybko znikają ze skóry ale ubrania pachną nimi z 2 dni. Niestety skończyły mi się dość szybko ale na pewno je jeszcze kupię.Są słodkie a jednak niemęczące, nie przyprawiają o mdłości, pasują każdej kobiecie według mnie i młodszej ale też starszym paniom. Ja przychylam się do wielu pozytywnych opinii na temat Halle w internecie i polecam wypróbować.

Ciekawi mnie jak pachnie Halle tylko ta fioletowa, nie miałam okazji powąchać, ma któraś z Was???

5 komentarzy:

  1. bardzo ładna buteleczka, myślę,że zapach by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowe Halle są wg mnie zbyt duszące, natomiast Halle, te z Twojego postu, są przepiękne, podobnie sygnowane jej nazwiskiem Reveal - bossskie!!!!
    Za mną chodzą też perfumy Heidi Klum - Shine i ROse :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumka pięknie się prezentuje :) Nie miałam okazji jeszcze czuć jej zapachu.

    Dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.