Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Garnier Ultra Doux- szampon odświeżający Kwiat Lipy


Moja Opinia - Garnier Ultra Doux Kwiat Lipy

Szampon odświeżający Ultra Doux  Garnier Kwiat Lipy zakupiłam jakiś czas temu.
Producent obiecuje tonizowanie i oczyszczanie włosów normalnych i przetłuszczających się.
Szampon bardzo ładnie pachnie, trochę ziołowo. Nie jest zbyt wydajny ale to chyba przez zbyt duży otwór w butelce przez który wylewa się zbyt wiele szamponu.
Szampon ma konsystencję żelową. Dobrze oczyszcza włosy, dobrze się też spłukuje. Włosy po jego użyciu są miękkie, pachnące. Jednak ja zawsze stosuję albo odżywkę po spłukaniu szamponu albo przed myciem olej Amla Gold. Szampon dobrze zmywa oleje z włosów.  
Jak dla mnie dobry szampon jak przystało na firmę Garnier. Lubię szampony z tej firmy i kupuję od wielu lat.





A Wy miałyście jakieś szampony z tej serii Garnier Ultra Doux?

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze szamponów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten akurat nie do moich włosów, ale lubię ten z drożdzami i granatem :) mam chęć jeszcze na wersję z olejkiem awokado i masłem karite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie jeszcze nie miałam tych które wymieniasz

      Usuń
  3. kiedyś kupowałam je bardzo często, ostatnio jakoś o nich zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam i byłam zadowolona. Ostatnio natomiast przerzuciłam się na Nivea odświeżający i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.