Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

Palmolive- żel pod prysznic bergamotka i verbena

Cześć
Kolejny kosmetyk którego zapach mnie zachwycił i pewnie wrócę do niego jeszcze to żel Palmolive z bergamotką i verbeną.
Żel jest bardzo wydajny przez swoją żelową konsystencję. Zapach jak dla mnie obłędny, piękny.  Utrzymuje się na skórze ale niezbyt długo. Orzeżwiający, świeży zapach na lato.Zakupiłam go w Rossmanie za ok. 7zł  Mój już się skończył, teraz używam Nivea Water Lily.
Polecam wypróbujcie.

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się jak pachnie... muszę go powąchać w drogerii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zdecydowanie ja go kupiłam po zapachu, też powąchałam w Rossmanie i kupiłam właśnie przez zapach, zresztą tak wybieram żele po zapachu

      Usuń
  2. lubię zele palmolive, teraz mam pomaranczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie też pięknie pachnie, lubię zapach pomarańczy

      Usuń
  3. Coś się nie mogę do nich przekonać...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.