Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Farouk Biosilk - jedwab do włosów

Ale dziś deszczowo, pochmurno aż się odechciewa wychodzić na dwór dlatego siedzę w domu. Jestem przygnębiona, w sobotę idę na wesele a wczoraj opryszczka mi wyskoczyła na ustach w jednym miejscu na szczęście, mam tylko nadzieję że do soboty zniknie albo przynajmniej będzie strup, który uda mi się zakryć podkładem, pudrem.
Co polecacie na szybkie pozbycie się wstrętnej oprychy?? Macie jakiś złoty środek?

A teraz do rzeczy, dziś o jedwabiu do włosów amerykańskiej firmy Farouk.


Jak wiecie mam włosy rozjaśniane na blond, ale nie całość, tylko pasemka. Po wielu farbowaniach to już wygląda jakby całe były umalowane na jasny blond. A wiadomo włosy ciężko rozczesać więc czasem używam tego jedwabiu jak chcę szybko rozczesać włosy lub jak chcę by były lśniące a nie napuszone.
Odkąd zaczęłam olejowanie włosów mam wrażenie że są w dużo lepszej kondycji, łatwiej się rozczesują, więc jedwabiu rzadko teraz używam. Wolę Tigi krem wygładzający do włosów niż ten jedwab.
Zapach szczerze mówiąc przeszkadza mi, pozostaje na włosach.

Ogólnie Biosilk jedwab do włosów nie jest zły, wygładza włosy, nie są napuszone, są lśniące ale też szybko się przetłuszczają. 
Jego cena jest dość wysoka bo za 15ml płacimy w Rossmanie 10zł, choć często bywają na niego promocje i wtedy można go kupić za 4zł.
Ja go ponownie nie kupię, za to moja mama go uwielbia i namiętnie kupuje (też ma włosy farbowane na blond po całości).


A wy używacie jedwabiu do włosów???

8 komentarzy:

  1. Staram się trafić na ten jedwab promocyjny :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo jest spora różnica warto poczekać i kupić w promocji

      Usuń
  2. mialam ten jedwab i niestety nie polubilam go :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nakładam go tylko na końcówki i jestem zadowolona ;) Jak będzie w promocji na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak odnośnie opryszczki mimo że już pewnie znikneła, najlesza jest passta cynkowo salicylowa tzw Pasta Lassari + olejek z drzewa herbacianego taką papkę można na wybrane miejsce nalożyć dzień lub dwa i problem znika

    OdpowiedzUsuń
  5. g-kosmetyki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.