Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Etiaxil- roll on do skóry wrażliwej

Dziś będzie o niezbędnym kosmetyku na lato, którego teraz na urlopie rzadziej używam ale jak jestem w pracy to często bo nie cierpię spoconych pach, mokrej bluzki.





Etiaxil kupiłam jakiś czas temu, sprawdził się u mnie dlatego teraz kupuje tylko jego. Etiaxil trzeba stosować na czystą, dobrze wysuszoną skórę i trzeba poczekać aż wyschnie, dopiero potem nałożyć ubranie.
Nie można też stosować tuż po goleniu bo strasznie podrażnia, trzeba odczekać dobę.
Ja go stosuję pod pachy, skutecznie zatrzymuje wydzielanie potu, można stosować raz na kilka dni i tylko na noc. Mimo zachowania wszystkich wytycznych bywa tak, że mnie podrażnia i strasznie swędzą mnie pachy po użyciu.
Zdarzało się że Etiaxil przestał na mnie działać, potem działał znowu itd.
Jednak zawsze do niego wracam bo jest u mnie najskuteczniejszy.
Ma w składzie aluminium więc staram się go stosować umiarkowanie, nie za często, z przerwami.
Z tego typu kosmetyków przetestowałam jeszcze Antidral - ale o nim innym razem.
Minusami są z pewnością:
-skład -aluminium
-wysoka cena
-niewydajność- szybko się kończy, mam wrażenie że wysycha


 Cena : 30-40zł (zależy od apteki)

1 komentarz:

  1. U mnie tez się sprawdził ale też strasznie szczypał, mimo ze po depilacji go nie stosowałam. Jak dla mnie dobry jest ale na większe wyjścia żeby się nie spocić. Na codzień aż takiej ochrony nie wymagam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.