Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

DEMAKIJAŻ: Ziaja, Bourjois i Be Beauty

Dziś o zmywaniu makijażu i produktach których używam.
Od wielu lat używam niezawodnej Ziaji -płynu do demakijażu oczu (uniwersalnego). Noszę soczewki i ten płyn idealnie współpracuje z moimi oczami.
Pojemność- 120ml
Cena - 5-6 zł
Ale pod wpływem wizażu i opinii blogerek pokusiłam się o kupno osławionej wody micelarnej Bourjois.
Rzeczywiście ta woda świetnie radzi sobie z demakijażem a już szczególnie oczu.
Woda jest bez zapachu. Jestem bardzo zadowolona, będę teraz te wodę kupować a może nawet zrezygnuję z ulubionej Ziaji.
Pojemność- 250ml
Cena- 14zl (można w promocji kupić za 12zł w Rossmanie)

A wy jak oceniacie Ziaję i kosmetyki tej firmy??? 

I na koniec hit z Biedronki (produkowany przez firmę Tołpa) BE Beauty - micelarny żel do mycia i demakijażu dla skóry suchej i wrażliwej.
 Wspaniale myje twarz pozostawia przyjemne uczucie, skóra nie piecze, nie jest naciągnięta.
Bardzo lubię.
Pojemność- 150ml
Cena: 4.50zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.