Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Ziaja Kozie Mleko krem pod oczy

Dziś produkt którego nie polecam - krem pod oczy z Ziaji

                                    Obok produkt z Rossmana ale o nim następnym razem.


Lubię Ziaję i serię kozie mleko szczególnie pasuje mi krem na dzień z tej serii ale o nim innym razem, natomiast ten krem pod oczy to dla mnie kit.
Krem dość wolno się wchłania, mnie podrażnia, piecze mnie skóra pod oczami i oczy. Podchodziłam do niego kilka razy niestety za każdym razem podrażniał mi oczy i delikatną skórę pod oczami. Niestety temu produktowi podziękowałam i zużyję na inną partię ciała.
Nie potrafię stwierdzić czy działa bo nie wykorzystałam go ale nie polecam ze względu na podrażnienia jakie wywołuje.
Poszukuję dobrego kremu pod oczy. Mam zmarszczki mimiczne i widzę że się pogłębiają polećcie coś dobrego pod oczy bo tyle produktów na rynku że naprawdę nie wiem na co się zdecydować.Nie chciałabym kupować bubli tylko zainwestować w coś co będzie działać choć trochę bo cudów nie spodziewam się (cóż po 30tce trzeba się przyzwyczajać)

Cena - ok.7-8zł
Pojemność - 15ml

1 komentarz:

  1. nigdy nie mialam zadnego kremu pod oczy z ziaji jakos lubię flos lek żele

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.