Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Alterra Aloe Vera krem do skóry suchej i wrażliwej

Dziś przedstawiam mój najukochańszy krem z aloesem Alterra- Aloe Vera




Mam cerę mieszaną, czasem przesuszoną w niektórych miejscach a ten krem poradził sobie z suchą skórą.
Dzięki regularnemu stosowaniu moja skóra jest w dużo lepszej kondycji. Krem nadaje się pod makijaż, schnie dość szybko. Zapach mnie nie drażni choć może niektórym z Was przeszkadzać bo jest specyficzny.

Plusem też jest niska cena -9.99zł
Pojemność- 50 ml
Jestem bardzo zadowolona z tego kremu.
Mam także chusteczki nawilżane oczyszczające z serii z Aloe Vera. To moje najnowsze odkrycie bo nigdy wcześniej nie kupowałam takich chusteczek a teraz kończę już 2 opakowanie.
Chusteczki fajnie oczyszczają skórę, lubię ich zapach. Może niezbyt dokładnie ścierają makijaż ale fajnie odświeżają, przydatne też w podróży. Ja jestem z nich zadowolona i na pewno będę kupować.
Ilość -25 sztuk
Cena -ok.4zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.