Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

Dabur vatika olej kokosowy

Olejek kokosowy do włosów kupiłam na allegro zachęcona recenzjami  na wizażu.
MOJA OCENA: bardzo pozytywna
Mam włosy blond (farbowane)
Olejek nakładam zazwyczaj na 2-3 godziny na całe włosy (wmasowuję go we włosy )następnie zmywam 2 razy szamponem. Nie ma problemu ze zmyciem jak najbardziej schodzi z włosów po 2 -krotnym umyciu.

Zapach jak dla mnie miły bo lubię kokosy aczkolwiek gdy zostawiałam go na noc na moich włosach to jednak zapach przeszkadzał mi, wolę go nałożyć w dzień.

Nawilża suche włosy, są one miękkie w dotyku, łuski pozamykane, nie ma efektu suchego siana na głowie.
Włosy ładnie się układają. Ja w nim widzę same zalety. Szczerze polecam
Cena dość niska ok. 11zl.

Mały minus -olejek trzeba ogrzać ciepła wodą aby zrobił się płynny, niezbyt wygodna aplikacja (mały otwór)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.