Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Lactacyd Femina płyn do higieny intymnej

Dziś o najlepszej według mnie emulsji do higieny intymnej- Lactacyd Femina.
Emulsja jest bardzo wydajna, ma miły zapach i mnie wystarcza na dość długo przy codziennym stosowaniu. Dzięki niej nie mam żadnych problemów zdrowotnych które zdarzały się częściej przy innych tego typu kosmetykach.
Plusy
- wygodna pompka
- bardzo wydajna
- ładnie pachnie
Minusem może być cena bo ta butla 400ml kosztuje 15zł.

A wy jakie płyny do higieny intymnej stosujecie, macie jakieś ulubione?????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam.
Jeśli zostawiasz komentarz zawsze zaglądam na twój blog.
Jeśli dodajesz mój blog do obserwowanych ja również odpłacam tym samym.